Verssorok emotikonok között

Nem akármilyen versplakátok jelentek meg a napokban Budapesten. A hirdetési cég legnagyobb költőink sorait próbálja élővé tenni. Megszólal-e a költészet a csetablakokban?

A képen a kampány egyik plakátja látható.

A főváros harminc pontjára tervez plakátokat a MyAd Marketing csapata a MyPoetry kampányban. Céljaikat a honlapjukon ezekkel a szavakkal fogalmazzák meg: „Célunk, hogy a költészet valóban maradandó legyen minden generáció számára. Már az iskolások is értékként tekintsenek irodalmunkra, szívesen olvassanak verseket, élményként éljék meg a kötelező irodalmak olvasását is.

Ugyanakkor a világ változik. Hisszük, hogy a mindennapjaink szerves részét képző közösségi média remek felületet biztosít célunk eléréséhez, mi több figyelemfelkeltő. A versek mai köntösbe öltöztetett megjelenítése azonban mit sem változtat azok értékén, mégis izgalmas, egyedi nézőpontból közelíti meg a verseket.

Milyen lenne, ha irodalmi nagyjaink a mai korban élnének? Ha a verseket nem papírra vetették volna, hanem az online térben osztották volna meg őket egymással? Szerintünk ilyen!”